Realizujemy skuteczne kampanie w całej europie

Social media i Meta Ads dla Adwil

Współpraca od: Lipiec 2018 Współpraca do: Nadal trwa

O współpracy

Współpracę z firmą Adwil zaczęliśmy już w 3 kwartale 2018 roku, gdzie skupiała się ona głównie na projektach graficznych (stworzyliśmy również m.in. obecne logo i całe KIW).

Pan Dawid natomiast w październiku 2022 roku zdecydował się na poszerzenie współpracy o działania marketingowe w mediach społecznościowych na Facebooku oraz Instagramie. Założeniem naszej współpracy było zbudowanie rozpoznawalności marki w nieco dalszych lokalizacjach (gdzie firma jeszcze nie jest tak znana), wypracowanie zaangażowanej społeczności, a docelowo pozyskiwanie Klientów poprzez odpowiednią komunikację, w której nacisk stawiamy na autentyczne i edukacyjne treści.

Zajmujemy się kompleksową obsługą profili społecznościowych Adwil (Facebook oraz Instagram) i obsługą kampanii reklamowych w systemie Meta Ads.

Zakres

  • Opracowanie strategii komunikacji
  • Prowadzenie profili społecznościowych (Facebook i Instagram)
  • Kampanie online w sieci Meta
  • Treści, scenariusze, montaż wideo, retusz zdjęć, grafiki
  • Wsparcie merytoryczne w zakresie marketingu
  • Wsparcie techniczne

Efekty

Efektem naszych działań jest zdecydowanie zbudowana i zaangażowana społeczność, zaufanie do marki oraz wizerunek eksperta w branży. To wszystko natomiast przekłada się na pozyskiwanych Klientów, którzy odwiedzają naszego Klienta z miast oddalonych nawet o kilkadziesiąt kilometrów, co przy licznej konkurencji w tej branży jest nie lada wyzwaniem.

Można śmiało powiedzieć, że dzięki odpowiedniej komunikacji nasz Klient ma zdecydowanie topową pozycję pod kątem zaufania na rynku lokalnym.

Pozyskani klienci

Realizowane działania organiczne, w połączeniu z zasięgami płatnymi przynoszą naszemu Klientowi stałe zapytania w ilości 20-40 potencjalnych Klientów w skali miesiąca. Przy czym, w tym przypadku w naszej strategii nie skupiamy się na pozyskiwaniu leadów poprzez formularze (robimy to od czasu do czasu), a na odpowiedniej komunikacji, dzięki której ocieplone kontakty zgłaszają się poprzez telefon, odwiedzają salon bezpośrednio lub kontaktują się mailowo i przez messenger.

Zbudowana zaangażowana społeczność

W tym przypadku komunikacja jest zarówno autentyczna, ale i z lekką dawką humoru, co zdecydowanie korzystnie wpływa na wizerunek marki i zaangażowanie użytkowników w publikowane posty. Angażowanie się społeczności w publikowane posty natomiast procentuje, dając nam większe zasięgi organiczne.

Zbudowana rozpoznawalność marki

W przypadku firmy Adwil skupiamy się przede wszystkim na docieraniu do społeczności lokalnej zlokalizowanej w Tczewie oraz miejscowościach w obrębie do 50km. Dotychczasowe kampanie dotarły na ten moment do ponad 800 000 tysięcy użytkowników, generując blisko 4 800 000 wyświetleń. Daje nam to częstotliwość na poziomie 5,80, co oznacza, że do każdego użytkownika dotarliśmy niemal 6 razy. Jest to oczywiście sucha statystyka, gdyż zdecydowana większość naszych działań skupia się na miejscowości Tczew i najbliższych miejscowościach do 10-15 km.

20-40+

nowych Klientów miesięcznie

800 000+

unikalnych odbiorców

4 800 000

wyświetleń reklam lokalnie

Przykładowe posty

Przykładowe reklamy

Przykładowe rolki edukacyjne

Statystyki

Skontaktuj się z nami





    Skonsultuj z nami marketing
    (function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-WPSRX5CX');
    !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '117026675658011'); fbq('track', 'PageView');