Marketing online
W AK Brainding zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem online, tj. kampaniami płatnymi, które wspierają działania naszych klientów zarówno z sektora B2C, jak i B2B. Tworzymy reklamy w sieci reklamowej Google Ads oraz Meta Ads (kampanie na Facebooku oraz Instagramie).
Zjedź niżej i zobacz jak możemy wesprzeć Twój biznes za pomocą reklam, które stworzymy zgodnie z Twoją strategią marketingową.
Zjedź niżejJak możemy pomóc?
Marketing online na Facebooku
Tworzymy zaawansowane kampanie reklamowe
Zajmujemy się pełną konfiguracją reklam, tworzymy treści reklamowe, rzucające się w oko kreacje graficzne, montujemy filmy reklamowe oraz animacje.
Analizujemy i optymalizujemy reklamy
Marketing online (jak powtarzamy naszym klientom) to ciągłe testy. Każdego odbiorcę przekona inna treść reklamy, czy kreacja. Dlatego też każdorazowo wykonujemy testy grup odbiorców, kreacji oraz tekstów, aby wybrać te, które najlepiej konwertują. W ten sposób minimalizujemy koszty reklam oraz zwiększamy ich skuteczność.
Zajmujemy się kwestiami technicznymi
Ustawianie dostępów do konta reklamowego, konfiguracja konta reklamowego, czy konfiguracja i wdrożenie piksela Meta na strony internetowe naszych klientów… to dla nas chleb powszedni. Nie musisz szukać na własną rękę programisty, który za dodatkową opłatą Ci w tym pomoże.
Realizujemy wyznaczone cele
Określenie celu działań w marketingu online to fundament, od którego każdorazowo rozpoczynamy naszą współpracę. Realizujemy dla klientów wyznaczone cele, jakimi mogą być: wzrost świadomości marki, zwiększenie zaangażowania, zwiększenie sprzedaży, czy zdobycie nowych klientów.
Kampanie reklamowe na Facebooku mają ogromny potencjał w większości biznesów z sektora B2C, jak i B2B. Charakteryzują się one rozbudowaną możliwością docierania do odbiorców po zainteresowaniach, danych demograficznych, czy w bardziej zaawansowanych działaniach remarketingowych.
Pracujemy w tym systemie ponad 7 lat. Dla każdego z klientów na podstawie wcześniej obranej strategii marketingowej przygotowujemy zaawansowane kampanie reklamowe, które na bieżąco analizujemy i optymalizujemy pod kątem osiągania jak najlepszych wyników, jak najniższym kosztem.
Ponadto zajmujemy się kwestiami technicznymi, takimi jak konfiguracja konta reklamowego, czy konfiguracja i podpięcie Piksela Meta na strony internetowe naszych klientów.
Jakie korzyści może mieć dla Ciebie reklama na Facebooku?
Zwiększenie sprzedaży
Mówiąc o marketingu online na Facebooku, w większości sytuacji celem przedsiębiorców jest właśnie zwiększenie sprzedaży. W systemie reklamowym Facebooka mamy do wyboru odpowiednie cele reklamowe, które mogą nam w tym pomóc. Możemy zarówno tworzyć kampanie sprzedażowe i mierzyć ilość zakupów, koszyków lub innych, wyznaczonych przez nas konwersji.
Zdobycie nowych klientów
W przypadku osób prowadzących działalności usługowe, możemy zbierać leady lub inicjować konwersacje na messengerze, whatsappie oraz Instagram direct, które bezpośrednio przyczyniają się do sprzedaży. Kontakty możemy również pozyskiwać poprzez formularze umieszczone na stronach internetowych.
Zbudowanie wizerunku eksperta
Jest to świetny sposób na zbudowanie zaufania i przekonanie do siebie swoich potencjalnych klientów. Facebook oraz Instagram to idealne miejsce, które pozwala w szeroki sposób, za pomocą video, grafik, czy tekstu przekazywać naszej społeczności cenną wiedzę. Reklamy na Facebooku natomiast pomagają dotrzeć z tymi treściami do odpowiednich odbiorców, którzy są poza naszym zasięgiem organicznym, mając zarazem dostęp do większości osób mieszkających w Polsce, Europie, czy na świecie.
Budowa rozpoznawalności
Mówiąc o rozwoju firmy i marketingu online, nie możemy zapomnieć o budowie rozpoznawalności. To bardzo często jeden z pierwszych etapów, które należy wykonać przed rozpoczęciem działań sprzedażowych. W tym celu mamy również odpowiednie cele reklamowe, które nastawione są na zasięgi - czyli mówiąc wprost, umożliwiające dotarcie do jak największej ilości osób z odpowiedniej grupy docelowej.
Skonsultuj z nami marketing
Jak możemy pomóc?
Marketing online w Google Ads
Analizujemy poprawność strony internetowej
Strona internetowa w przypadku kampanii w Google Ads ma bardzo duże znaczenie. Przede wszystkim sprawdzamy ją pod kątem fraz kluczowych, jak i pod kątem ogólnej poprawności pod mierzone przez nas konwersje. W razie potrzeby wprowadzamy w niej potrzebne modyfikacje. Content oraz jej szybkość ma duży wpływ na koszty prowadzonych reklam, czyli tzw. wynik jakości (dopasowanie reklamy do miejsca lądowania). Dobrze zoptymalizowana strona pod marketing online to podstawa, od której działania zaczynamy w pierwszej kolejności.
Konfigurujemy GA4, GTM oraz wdrażamy na stronę internetową
Mając odpowiednio przygotowaną stronę internetową, zabieramy się za konfigurację analityki oraz zdarzeń. Mówimy tutaj o Google Analytics 4, Google Tag Manager oraz w przypadku sklepów internetowych Google Merchant Center. Zanim zaczniemy “puszczać reklamy” ważne jest, abyśmy mieli solidną bazę do analizy oraz aby system reklamowy wiedział, na jakich zdarzeniach nam zależy i (mówiąc kolokwialnie) po co są te reklamy.
Konfigurujemy konto i reklamy
W pełnym zakresie zajmujemy się konfiguracją reklam i tworzeniem rozszerzeń (zasobów). Wyszukujemy odpowiednie słowa kluczowe, tworzymy skuteczne treści oraz kreacje.
Optymalizujemy wyniki
Wszystkie kampanie są przez nas na stale monitorowane. Sprawdzamy wyniki pojedynczych reklam, słów kluczowych, tekstów, nagłówków, kreacji i na bieżąco wdrażamy adekwatne działania. Dzięki temu osiągamy lepsze wyniki, niższym kosztem.
Kampanie reklamowe w Google to niemal must have dla wszelkiego rodzaju sklepów internetowych oraz firm prowadzących sprzedaż detaliczną lub świadczących dowolne usługi. Porównując ten kanał do reklam na Facebooku, jest jedna zasadnicza różnica - intencja.
Marketing online w Google to w większej mierze działania oparte o słowa kluczowe (frazy) wpisywane w użytkownika w momencie, w którym najczęściej szuka danego produktu lub usługi. Dlatego też warto się nim zainteresować.
W AK Brainding mamy sprawdzone metody, które skutecznie generują pożądane przez naszych klientów konwersje takie jak zakupy w witrynie, wypełnione formularze, czy kontakty mailowe lub telefoniczne. Realizujemy kampanie w wyszukiwarce, w sieci reklamowej Google, kampanie discovery oraz kampanie na YouTube.
Jakie korzyści może mieć dla Ciebie reklama w Google?
Zwiększenie sprzedaży
W większości działania reklamowe sprowadzają się oczywiście do jednego celu, tj. zwiększenia sprzedaży. System reklamowy Google posiada szereg celów reklamowych, które mogą pomóc w osiągnięciu tego celu zarówno właścicielom sklepów internetowych, biznesów stacjonarnych usługowych lub sprzedających swoje produkty.
Zdobycie nowych klientów
Mając dobrze skonfigurowaną stronę oraz Google Tag managera, możemy tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, których celem będzie zbieranie leadów (kontaktów) przez formularz kontaktowy umieszczony na Twojej stronie internetowej lub kontakty telefoniczne i mailowe.
Zwiększenie ruchu na stronie lub w lokalu
Strona internetowa bez użytkowników? To tak jakby jej nie było. Zwiększenie na niej ruchu to często pośredni cel, który jest jedynie drogą do zrealizowania konwersji w postaci sprzedaży, czy kontaktu. Może natomiast na tym celu bardziej zależeć osobom prowadzącym portal z aktualnościami, blog lub reklamodawcom prowadzącym działania w social media, którzy mogą wykorzystać zebrany ruch do remarketingu na wybranej platformie.
Wzrost świadomości marki
Rozpoznawalność marki to również bardzo ważny aspekt, szczególnie dla nowych firm, zaczynających swoją przygodę z marketingiem online. Z pomocą przychodzą nam kampanie Discovery, Google Display Network oraz liczne typy reklam na YouTube.
Skonsultuj z nami marketing
Od czego zaczynamy marketing online?
Analizujemy grupę docelową
W pierwszej kolejności ustalamy grupę docelową oraz tworzymy plan działania. Podczas rozmowy z Tobą przeanalizujemy dokładnie Twój biznes oraz wejdziemy w buty Twojego klienta, aby dokładnie zrozumieć jego potrzeby. Dzięki temu będziemy wiedzieli w jaki sposób na nie zareagować.
Wybieramy odpowiednie kanały
Na podstawie grupy docelowej sprawdzamy w jakim kanale Twój biznes będzie miał największe możliwości rozwoju. W tym celu analizujemy wyszukiwane hasła w wyszukiwarce oraz mierzymy skalę zainteresowania podobnym produktem lub usługą w mediach społecznościowych.
Uruchamiamy kampanie reklamowe
Za tym pojęciem kryje się bardzo wiele pracy. Piszemy kreatywne treści, tworzymy kreacje, montujemy video. Mówiąc najprościej, robimy wszystko, co potrzebne do stworzenia reklamy. Kampanie w pełni konfigurujemy i rozpoczynamy fazę testów.
Optymalizujemy kampanie
Mierzymy skuteczność grup docelowych, kreacji, treści czy formy komunikacji pod kątem wyników, jakie chcemy osiągnąć. Tymi wynikami mogą być np. aktywność użytkowników, zasięg, ruch na stronie, zakupy lub pozyskane wiadomości, czy formularze. Celem tych działań jest osiągnięcie wyznaczonego efektu, jak najniższym kosztem.
Odpalamy remarketing
Oba systemy reklamowe dają możliwość docierania do grup niestandardowych odbiorców, czyli osób, które wykonały zamierzone i zmierzone przez nas działanie. Takim działaniem mogą być wejścia na stronę, obejrzenia materiałów wideo lub w (tylko w przypadku Meta) aktywność użytkowników, związana z Twoimi profilami. Jest to kolejny etap każdego lejka, a zarazem jedna z najefektywniejszych form marketingu online.
Optymalizujemy kampanie
Tak! Optymalizacji nigdy dość. Nawet najlepsze kampanie kiedyś stracą swój żywot i będzie trzeba zrobić nowe reklamy, które również będziemy musieli testować. W dalszych etapach będziemy natomiast bogatsi o wiele danych, które skutecznie przyspieszają ten proces.
Dlaczego AK Brainding?
W tym miejscu wypadałoby wstawić jakiś tekst o latach doświadczenia, kompleksowości, młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole… Prawda? Nie u nas :)
W AK Brainding zawsze myślimy niesztampowo. Doskonale wiemy, że dobry marketing online, to ten wyróżniający się i wprowadzający powiew świeżości. Pracujemy i pracowaliśmy z klientami z wielu branży, przy których niekonwencjonalne myślenie każdorazowo przynosiło odpowiedni efekt.
Uważamy również, że biznes to relacje. Zawsze dążymy do tego, aby poza wynikami, współpraca z każdym klientem była przyjemna dla obu stron. Nie jesteśmy agencją marketingową, w której kontakt odbywa się tylko pod koniec miesiąca, przed wystawieniem faktury. Jesteśmy małym ale skutecznym i nie wciskającym “kitu” zespołem, któremu zależy aby zawsze było win-win.
Więcej o nasNie wiążemy Cię na 24 miesiące
Proste umowy, bez żadnych kruczków i wielomiesięcznych okresów wypowiedzenia. Stawiamy na długofalowe relacje oparte na zaufaniu. Najważniejsze jest flow. Jeśli go nie ma, zawsze możesz zrezygnować.
Ty wybierasz zakres wsparcia
Model współpracy zawsze dobieramy do Ciebie. Możemy poprowadzić cały Twój marketing lub zająć się dowolną jego częścią. Najważniejsze jest to, aby to nasza usługa była w pełni dopasowana do Ciebie i Twoich potrzeb.
Nieszablonowe podejście
Żyjemy w czasach, w których żeby wygrać, nie wystarczy grać. Wyróżnienie się wśród wielu podobnych biznesów wymaga kreatywnego i niesztampowego podejścia do marketingu online. Być może przekonasz się, na co nas stać ; )
Współpraca win-win
Odpowiednio zaplanowana strategia marketingowa, oparta na wspólnie wyznaczonych celach to podstawa, od której zaczynamy działania. Dzięki niej wiemy co, jak oraz kiedy zrobić, żeby osiągnąć zamierzony efekt oraz czystą sytuację win-win.
Nie jesteśmy korpo
Z każdym z naszych klientów jesteśmy w stałym kontakcie, który nie odbywa się tylko pod koniec lub na początku miesiąca rozliczeniowego, w celu wystawienia faktury. W razie potrzeby, każdego dnia jesteśmy do Twojej dyspozycji i odpowiemy na pytania.
Wszystko w jednym miejscu
Marketing online to połączenie umiejętności strategicznych, analitycznych, technicznych i kreatywnych. Współpracując z nami oszczędzisz czas, który mógłbyś stracić na szukaniu specjalistów od grafiki, fotografii, filmowania, kodowania i tworzenia stron.
Skontaktuj się z nami
FAQ
Jaki budżet muszę przeznaczyć na marketing online?
Budżet potrzebny na marketing online może różnić się, w zależności od wielu czynników, takich jak cele biznesowe, grupa docelowa, branża oraz konkurencja.
Dla małych biznesów, próg wejściowy może zaczynać się w granicach od 2.000 do 10.000, zależnie od celów, grupy docelowej, branży, rodzajów działań i konkurencji.
Dokładny budżet wyliczymy bezpłatnie, po zrobieniu z Tobą odpowiedniego wywiadu oraz po przeprowadzeniu analizy.
Jaki kanał wybrać?
Wybór kanału marketingowego jest także zależny od grupy docelowej i charakteru działalności. Skontaktuj się z nami, powiedz co chcesz osiągnąć, a my przeprowadzimy analizę, na podstawie której dobierzemy odpowiednie rozwiązania, tj. kanały.
Czy aby zacząć z marketingiem online, potrzebuję dużego budżetu?
Nie, nie zawsze potrzeba dużego budżetu. Oczywiście, jest to zależne od wielu czynników, natomiast mamy wypracowane scenariusze marketingowe, które są skuteczne, a zarazem ekonomiczne i można je dostosować do różnych poziomów budżetu.
Czy jeśli wypełnię powyższy formularz, to będziecie mnie spamować, nawet jak nie zdecyduję się na współpracę?
Szanujemy Twoją prywatność i nie będziemy wysyłać spamu. Jeśli zdecydujesz się nie kontynuować współpracy, będziemy postępować zgodnie z naszą polityką prywatności i będziemy kontaktować się z Tobą jedynie w celach istotnych i zgodnych z Twoimi preferencjami.
Mam do Was daleko, czy to jest jakiś problem?
W erze cyfrowej, odległość nie stanowi żadnego problemu. Od lat pracujemy zdalnie z Gdańska, współpracując z klientami z końca Polski (np. Katowice),
czy innych krajów (np. Belgia, Szwecja), prowadząc zaawansowanie działania marketingowe.
Charakter współpracy dobieramy zawsze do klienta. Nie mamy tutaj sztywnych reguł. Zawsze znajdziemy sposób na efektywny marketing, niezależnie od Twojej lokalizacji.
Czy przydzielony mi specjalista, będzie miał dla mnie czas?
Oczywiście. Podchodzimy poważnie do każdej współpracy, na jaką się decydujemy, wiedząc, że mamy czas i zasoby na to, aby nasze działania były efektywne.
Nie jesteśmy korpo. Na każdego specjalistę przypada tylu klientów, iloma będzie mógł się zająć każdego dnia (nie tylko w momencie wystawiania faktury) :).
Zobacz również
Zarządzanie social media
Kreatywne zarządzanie social media na Facebooku, Instagramie i TikToku.
PrzejdźStrony internetowe
Nieszablonowe strony internetowe oparte na silniku Wordpress oraz rozwiązania dedykowane.
PrzejdźSklepy internetowe
Intuicyjne, nieszablonowe i łatwe w obsłudze sklepy internetowe na silniku PrestaShop.
Przejdź