Pełna obsługa marketingowa dla AtenDomy
O współpracy
Aten Domy to Trójmiejska firma zajmująca się budową domów oraz usługami remontowo-wykończeniowymi. Pan Mateusz zgłosił się do nas w grudniu 2021 roku, ponieważ potrzebował strony internetowej, logo oraz pakietu brandingowego dla swojej firmy.
Nieco ponad rok później rozpoczęliśmy również współpracę w zakresie marketingu internetowego. W pierwszym okresie naszym zadaniem było zbudowanie rozpoznawalności marki na terenie Trójmiasta i okolic oraz pozyskiwanie Klientów m.in. na wybudowane już domki szeregowe.
Do dyspozycji mieliśmy media społecznościowe oraz reklamy w Google Ads. Pierwsza kampania okazała się sukcesem, gdyż już w drugim miesiącu udało się pozyskać komplet rezerwacji na zakup nieruchomości. W dalszym okresie wdrożyliśmy również kolejną markę o nazwie Aten Remonty, dla której również stworzyliśmy logo oraz stronę www. Od tego momentu zaczęliśmy promować firmę pod kątem pozyskiwania klientów na kompleksowe usługi remontowo-wykończeniowe.
Zakres
- Stworzenie 2 stron internetowych
- Logo oraz materiały brandingowe
- Opracowanie planu marketingowego
- Prowadzenie mediów społecznościowych
- Kampanie online w sieci Meta
- Kampanie online w Google Ads
- Scenariusze, treści, montaż wideo, retusz zdjęć, grafiki
- Sesje zdjęciowe
Efekty
Pierwsza kampania dot. sprzedaży domów szeregowych w Tczewie okazała się dużym i szybkim sukcesem. Już w połowie drugiego miesiąca udało się pozyskać komplet zainteresowanych, a co za tym idzie komplet rezerwacji na wszystkie 8 obiektów.
W przypadku usług remontowych, które zaczęliśmy promować w dalszym okresie, pomimo dużej konkurencji na rynku Trójmiejskim w wyszukiwarkach już na przestrzeni 2 pierwszych miesięcy udało się nam pozyskać Klientów na usługi o łącznej wartości ponad 900 tys. zł.
Sukces kampanii na usługi remontowe spowodował, że musieliśmy również zadbać o tzw. “moce przerobowe” naszego Klienta, tworząc kolejną kampanię w Meta Ads, której celem było pozyskanie kolejnych pracowników.
W 4 kwartale roku 2023 zajęliśmy się kolejną kampanią, której celem było pozyskanie klientów na nowo wybudowane apartamenty (również 8 sztuk) oraz 2 domy szeregowe. Tutaj podobnie jak w pierwszym case’ie, dzięki odpowiedniej strategii w przeciągu 2-3 miesięcy zdobyliśmy dla naszego Klienta komplet rezerwacji.
Pozyskani klienci
Realizowane kampanie zapewniły naszemu Klientowi zarówno szybką sprzedaż wszystkich oferowanych nieruchomości (łącznie 20) jak i pomogły pozyskać Klientów na kompleksowe usługi remontowe.
Większe zaangażowanie, wizerunek eksperta
Dzięki zaplanowanej strategii komunikacji z powodzeniem udało się nam zbudować społeczność, która chętnie angażuje się w publikowane treści. Ponadto zajęliśmy się budową wizerunku eksperta poprzez dostarczanie ciekawych, edukacyjnych materiałów w formie rolek. Wszystkie opisane tutaj działania skutkują również stałymi zapytaniami od potencjalnych klientów bez udziału zasięgów płatnych (organicznie), dzięki czemu minimalizujemy również koszty na marketing.
Zbudowana rozpoznawalność
Rozpoznawalność w gruncie rzeczy (poza suchą statystyką) jest niemierzalna lub ciężko mierzalna. Biorąc pod uwagę suchą statystykę - wszystkimi kampaniami dotarliśmy do ponad 700 tysięcy osób z Trójmiasta i bliskich okolic, generując ponad 2 miliony wyświetleń. Podśmiechujemy się, że najlepszym dowodem jest natomiast samo życie i liczne sytuacje, w których nasz Klient, który udziela swojego wizerunku w reklamach, jest zaczepiany na ulicy, w banku, czy sklepie spożywczym przez potencjalnych Klientów, którzy widzieli go w reklamie.
20+
Sprzedanych nieruchomości
900 000+
Sprzedaży z usług w pierwszych miesiącach
700 000+
Unikalnych odbiorców