Realizujemy skuteczne kampanie w całej europie

Pełna obsługa marketingowa dla AtenDomy

Współpraca od: Grudzień 2021 Współpraca do: Nadal trwa

O współpracy

Aten Domy to Trójmiejska firma zajmująca się budową domów oraz usługami remontowo-wykończeniowymi. Pan Mateusz zgłosił się do nas w grudniu 2021 roku, ponieważ potrzebował strony internetowej, logo oraz pakietu brandingowego dla swojej firmy.

Nieco ponad rok później rozpoczęliśmy również współpracę w zakresie marketingu internetowego. W pierwszym okresie naszym zadaniem było zbudowanie rozpoznawalności marki na terenie Trójmiasta i okolic oraz pozyskiwanie Klientów m.in. na wybudowane już domki szeregowe.

Do dyspozycji mieliśmy media społecznościowe oraz reklamy w Google Ads. Pierwsza kampania okazała się sukcesem, gdyż już w drugim miesiącu udało się pozyskać komplet rezerwacji na zakup nieruchomości. W dalszym okresie wdrożyliśmy również kolejną markę o nazwie Aten Remonty, dla której również stworzyliśmy logo oraz stronę www. Od tego momentu zaczęliśmy promować firmę pod kątem pozyskiwania klientów na kompleksowe usługi remontowo-wykończeniowe.

Zakres

  • Stworzenie 2 stron internetowych
  • Logo oraz materiały brandingowe
  • Opracowanie planu marketingowego
  • Prowadzenie mediów społecznościowych
  • Kampanie online w sieci Meta
  • Kampanie online w Google Ads
  • Scenariusze, treści, montaż wideo, retusz zdjęć, grafiki
  • Sesje zdjęciowe

Efekty

Pierwsza kampania dot. sprzedaży domów szeregowych w Tczewie okazała się dużym i szybkim sukcesem. Już w połowie drugiego miesiąca udało się pozyskać komplet zainteresowanych, a co za tym idzie komplet rezerwacji na wszystkie 8 obiektów.

W przypadku usług remontowych, które zaczęliśmy promować w dalszym okresie, pomimo dużej konkurencji na rynku Trójmiejskim w wyszukiwarkach już na przestrzeni 2 pierwszych miesięcy udało się nam pozyskać Klientów na usługi o łącznej wartości ponad 900 tys. zł.

Sukces kampanii na usługi remontowe spowodował, że musieliśmy również zadbać o tzw. “moce przerobowe” naszego Klienta, tworząc kolejną kampanię w Meta Ads, której celem było pozyskanie kolejnych pracowników.

W 4 kwartale roku 2023 zajęliśmy się kolejną kampanią, której celem było pozyskanie klientów na nowo wybudowane apartamenty (również 8 sztuk) oraz 2 domy szeregowe. Tutaj podobnie jak w pierwszym case’ie, dzięki odpowiedniej strategii w przeciągu 2-3 miesięcy zdobyliśmy dla naszego Klienta komplet rezerwacji.

Pozyskani klienci

Realizowane kampanie zapewniły naszemu Klientowi zarówno szybką sprzedaż wszystkich oferowanych nieruchomości (łącznie 20) jak i pomogły pozyskać Klientów na kompleksowe usługi remontowe.

Większe zaangażowanie, wizerunek eksperta

Dzięki zaplanowanej strategii komunikacji z powodzeniem udało się nam zbudować społeczność, która chętnie angażuje się w publikowane treści. Ponadto zajęliśmy się budową wizerunku eksperta poprzez dostarczanie ciekawych, edukacyjnych materiałów w formie rolek. Wszystkie opisane tutaj działania skutkują również stałymi zapytaniami od potencjalnych klientów bez udziału zasięgów płatnych (organicznie), dzięki czemu minimalizujemy również koszty na marketing.

Zbudowana rozpoznawalność

Rozpoznawalność w gruncie rzeczy (poza suchą statystyką) jest niemierzalna lub ciężko mierzalna. Biorąc pod uwagę suchą statystykę - wszystkimi kampaniami dotarliśmy do ponad 700 tysięcy osób z Trójmiasta i bliskich okolic, generując ponad 2 miliony wyświetleń. Podśmiechujemy się, że najlepszym dowodem jest natomiast samo życie i liczne sytuacje, w których nasz Klient, który udziela swojego wizerunku w reklamach, jest zaczepiany na ulicy, w banku, czy sklepie spożywczym przez potencjalnych Klientów, którzy widzieli go w reklamie.

20+

Sprzedanych nieruchomości

900 000+

Sprzedaży z usług w pierwszych miesiącach

700 000+

Unikalnych odbiorców

Przykładowe posty

Przykładowe reklamy

Statystyki

Skontaktuj się z nami





    Skonsultuj z nami marketing
    (function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-WPSRX5CX');
    !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '117026675658011'); fbq('track', 'PageView');