Realizujemy skuteczne kampanie w całej europie

Marketing dla CarbonQ

Współpraca od: Sierpień 2020 Współpraca do: Nadal trwa

O współpracy

Z marką CarbonQ współpracujemy od samego początku trwania jej działalności. Współpraca zaczęła się od przygotowania pełnego zakresu materiałów graficznych. Następnie stopniowo wprowadzaliśmy działania marketingowe online, zaczynając od prowadzenia kanału na Facebook oraz Instagram. Pierwsze działania skupiały się na budowaniu rozpoznawalności i wizerunku marki. Następnie rozpoczęliśmy kampanie sprzedażowe, których celem było pozyskiwanie leadów. Po ok. roku do zakresu naszych działań doszedł TikTok, YouTube Shorts oraz mailing. W tym momencie staliśmy się zewnętrznym działem marketingu firmy CarbonQ. W trzecim kwartale 2022, gdy marka zajmowała topową pozycję w branży na terenie Polski. Przebudowaliśmy strategię, stworzyliśmy nową stronę internetową oraz rozbudowaliśmy działania o kanał Google Ads.

Zakres

  • Opracowanie strategii marketingowej
  • Kampanie online w sieci Meta
  • Kampanie online w Google Ads
  • Obsługa mediów społecznościowych Meta, TikTok, YouTube Shorts
  • Pełne wsparcie techniczne
  • Projekty graficzne, usługi fotograficzne
  • Tworzenie i zarządzanie wszystkimi stronami www CarbonQ

Efekty

Efektem naszych działań jest zajęcie przez markę CarbonQ silnej, topowej pozycji, zbudowanej w ciągu trzech lat. Stawiając na niesztampową komunikację w mediach społecznościowych, udało się przebić przez prężnie działającą konkurencję i zainteresować potencjalnych klientów ofertą marki. Zaprojektowane przez nas lejki kampanii online, owocowały stałym przyrostem nowych interesantów, którzy finalnie przerodzili się w stałych klientów marki. Całokształtem działań pokazaliśmy również, że marketing B2B wcale nie musi być nudny, a niekonwencjonalne podejście i wytyczenie nowych ścieżek może być bardzo korzystne.

Na przełomie 2022/2023, po włączeniu kolejnych kanałów marketingowych, klient zaobserwował kolejne, stałe wzrosty sprzedaży na poziomie ~+20-30%.

Obroty marki na początku współpracy: 40 000 zł / mies.
Obroty marki na ten moment: 800 000 – 1 000 000 zł / mies.

Zbudowana rozpoznawalność w całej Polsce

Branża marki CarbonQ jest niszowa. Na ten moment liczy blisko 6000-8000 studiów detailingowych. Miesięcznie, zależnie od okresu docieramy do blisko 500 000 - 1 000 000 unikalnych użytkowników. Samymi działaniami remarketingowymi docieramy praktycznie do każdej osoby w branży, każdego dnia (jeśli znajduje się w sieci). Analizując komunikaty od społeczności na grupach oraz informacje od przedstawicieli marki - nie ma na ten moment nikogo, kto nie zna w branży marki CarbonQ.

Rozwinięte zasięgi organiczne

Nie skupiając się na sztucznym "pompowaniu" obserwujących, rozwinęliśmy organicznie profile marki. Polski profil na Facebooku obserwuje teraz blisko 5 000 osób, profil na Instagramie ~2600, profil ogólny na Facebook to aż 27 000 obserwujących.

Od zera do miliona miesięcznego obrotu (+2 500%)

Zaczynając współprace, marka CarbonQ generowała obrót w wysokości ~40 000 zł. Na ten moment obrót oscyluje w okolicach 800 000 - 1 000 000 zł.

Zbudowanie solidnego, wyróżniającego się wizerunku

Nasz marketing nie byłby skuteczny, gdybyśmy w żaden sposób nie wyróżnili wizerunku marki. Postawiliśmy na luźną, momentami żartobliwą formę komunikacji. W dużej części oparliśmy się również na budowę wizerunku, poprzez twarz marki i angażowanie w działania marketingowe przedstawicieli handlowych / pracowników. Te wszystkie działania skutecznie skróciły dystans ze społecznością, co otworzyło furtkę do skuteczniejszych działań sprzedażowych.

0.8 - 1.0 M

Średnie zasięgi w skali każdego miesiąca

150-300

Pozyskiwanych leadów w każdym miesiącu

50x

Zwrot kosztów naszej obsługi

Wyniki kampani

Przykładowe publikacje w social media

Sesje fotograficzne

Przykładowe projekty graficzne

Skontaktuj się z nami





    Skonsultuj z nami marketing
    (function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-WPSRX5CX');
    !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '117026675658011'); fbq('track', 'PageView');