Realizujemy skuteczne kampanie w całej europie

Social media i Meta Ads dla PeriDent

Współpraca od: Marzec 2023 Współpraca do: Nadal trwa

O współpracy

PeriDent to centrum stomatologiczne zlokalizowane w Przecławiu (miejscowość pod Szczecinem), świadczące pełen zakres usług stomatologicznych, natomiast specjalizujące się w periodontologii.

Pani Izabela zgłosiła się do nas z polecenia innego naszego Klienta. Celem naszej współpracy było zbudowanie rozpoznawalności, wypracowanie zaangażowanej społeczności, a docelowo pozyskiwanie Klientów poprzez odpowiednią komunikację, w której nacisk stawialiśmy na autentyczne i edukacyjne treści.

Kompleksowo zajmujemy się obsługą profili społecznościowych PeriDent (Facebook oraz Instagram) i obsługą kampani reklamowych w systemie Meta Ads.

Zakres

  • Audyt profili społecznościowych
  • Opracowanie strategii komunikacji
  • Budowa planu marketingowego
  • Kampanie online w sieci Meta
  • Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Instagram)
  • Treści, scenariusze, montaż wideo, retusz zdjęć, grafiki

Efekty

Efektem naszych działań są przede wszystkim dobrze zbudowane media społecznościowe, które patrząc na lokalną konkurencję zdecydowanie przodują pod kątem zaangażowania użytkowników w publikowane treści.

To natomiast przekłada się na zaufanie do marki i zdecydowanie zbudowany wizerunek eksperta, co owocuje stałą liczbą zapytań (~30-50 miesięcznie) od nowych Pacjentów i utrzymanie uwagi stałych, którzy systematycznie wracają do centrum.

Pozyskani pacjenci

Realizowane działania organiczne, w połączeniu z zasięgami płatnymi przynoszą naszemu Klientowi średnio 30-50 powracających Pacjentów w skali miesiąca. Zdecydowana większość z nich zostaje na stałe, kontynuując swoje leczenie.

Zbudowana zaangażowana społeczność

Ponad roczna już obsługa mediów społecznościowych marki PeriDent zaowocowała zaangażowaną i stale powiększającą się społecznością, która chętnie udziela się w publikowanych postach, co wpływa przede wszystkim korzystnie na zasięgi organiczne i zaufanie do centrum.

Zbudowana rozpoznawalność

W przypadku Centrum PeriDent skupiamy się przede wszystkim na społeczności lokalnej, zlokalizowanej w Przecławiu i Szczecinie. Dotychczasowe kampanie dotarły na ten moment do ponad 830 tysięcy osób, generując blisko 3,5 miliona wyświetleń. Biorąc pod uwagę zaludnienie lokalizacji, jak i ilość dostępnych użytkowników na platformie, można śmiało stwierdzić, że zdecydowana większość użytkowników / mieszkańców usłyszała o marce co najmniej 4 razy (częstotliwość 4,15). Jest to oczywiście sucha statystyka, gdyż skupiamy się w działaniach remarketingowych przede wszystkim na Przecławiu (małe osiedle, które stanowi ~1/10 całej grupy docelowej).

30-50+

nowych i powracających pacjentów miesięcznie

830 000+

unikalnych odbiorców, do których dotarliśmy

3 500 000

wyświetleń reklam lokalnie

Przykładowe posty

Przykładowe materiały edukacyjne w postaci rolek

Przykładowe reklamy

Statystyki

Skontaktuj się z nami





    Skonsultuj z nami marketing
    (function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-WPSRX5CX');
    !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '117026675658011'); fbq('track', 'PageView');