Social media i Meta Ads dla PeriDent
O współpracy
PeriDent to centrum stomatologiczne zlokalizowane w Przecławiu (miejscowość pod Szczecinem), świadczące pełen zakres usług stomatologicznych, natomiast specjalizujące się w periodontologii.
Pani Izabela zgłosiła się do nas z polecenia innego naszego Klienta. Celem naszej współpracy było zbudowanie rozpoznawalności, wypracowanie zaangażowanej społeczności, a docelowo pozyskiwanie Klientów poprzez odpowiednią komunikację, w której nacisk stawialiśmy na autentyczne i edukacyjne treści.
Kompleksowo zajmujemy się obsługą profili społecznościowych PeriDent (Facebook oraz Instagram) i obsługą kampani reklamowych w systemie Meta Ads.
Zakres
- Audyt profili społecznościowych
- Opracowanie strategii komunikacji
- Budowa planu marketingowego
- Kampanie online w sieci Meta
- Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, Instagram)
- Treści, scenariusze, montaż wideo, retusz zdjęć, grafiki
Efekty
Efektem naszych działań są przede wszystkim dobrze zbudowane media społecznościowe, które patrząc na lokalną konkurencję zdecydowanie przodują pod kątem zaangażowania użytkowników w publikowane treści.
To natomiast przekłada się na zaufanie do marki i zdecydowanie zbudowany wizerunek eksperta, co owocuje stałą liczbą zapytań (~30-50 miesięcznie) od nowych Pacjentów i utrzymanie uwagi stałych, którzy systematycznie wracają do centrum.
Pozyskani pacjenci
Realizowane działania organiczne, w połączeniu z zasięgami płatnymi przynoszą naszemu Klientowi średnio 30-50 powracających Pacjentów w skali miesiąca. Zdecydowana większość z nich zostaje na stałe, kontynuując swoje leczenie.
Zbudowana zaangażowana społeczność
Ponad roczna już obsługa mediów społecznościowych marki PeriDent zaowocowała zaangażowaną i stale powiększającą się społecznością, która chętnie udziela się w publikowanych postach, co wpływa przede wszystkim korzystnie na zasięgi organiczne i zaufanie do centrum.
Zbudowana rozpoznawalność
W przypadku Centrum PeriDent skupiamy się przede wszystkim na społeczności lokalnej, zlokalizowanej w Przecławiu i Szczecinie. Dotychczasowe kampanie dotarły na ten moment do ponad 830 tysięcy osób, generując blisko 3,5 miliona wyświetleń. Biorąc pod uwagę zaludnienie lokalizacji, jak i ilość dostępnych użytkowników na platformie, można śmiało stwierdzić, że zdecydowana większość użytkowników / mieszkańców usłyszała o marce co najmniej 4 razy (częstotliwość 4,15). Jest to oczywiście sucha statystyka, gdyż skupiamy się w działaniach remarketingowych przede wszystkim na Przecławiu (małe osiedle, które stanowi ~1/10 całej grupy docelowej).
30-50+
nowych i powracających pacjentów miesięcznie
830 000+
unikalnych odbiorców, do których dotarliśmy
3 500 000
wyświetleń reklam lokalnie