Marketing dla Bąbelek Car Detailing
O współpracy
Bąbelek Car Detailing to studio detailingowe pod Warszawą, świadczące usługi pielęgnacji oraz zabezpieczania pojazdów. Pani Agnieszka (właścicielka) zgłosiła się do nas, ponieważ potrzebowała wsparcia zarówno w zakresie rozwoju mediów społecznościowych oraz pozyskania leadów na usługi z zakresu zabezpieczania aut folią ochronną PPF.
Na początek wykonaliśmy audyt prowadzonych dotąd działań i przygotowaliśmy dokładny plan na kampanię. W planie uwzględniliśmy dokładną strukturę kampanii, budżet reklamowy, formę (cel) kampanii, grupę docelową, scenariusze oraz treści reklam.
Z uwagi na naglący czas jak i budżet, plan zakładał przygotowanie przez Klientkę i przesłanie nam odpowiednich materiałów wideo oraz zdjęć. Tutaj trzeba pochwalić Panią Agnieszkę, ponieważ dostarczyła nam naprawdę dobre materiały, tj. nie tylko dobrej jakości ale i zgodne z przesłanymi scenariuszami. Kampanie sprawnie przygotowaliśmy, skonfigurowaliśmy i opublikowaliśmy. Efekty naszych prac opisujemy niżej.
Zakres
- Audyt profili społecznościowych
- Audyt konta reklamowego
- Opracowanie planu marketingowego
- Kampanie online w sieci Meta
- Mentoring w zakresie obsługi profili SM
- Scenariusze, treści, montaż wideo, retusz zdjęć, grafiki
Efekty
Nic lepiej nie opisze efektów niż liczby! Pierwsza (niecała) doba przyniosła nam dokładnie 26 leadów z formularzy błyskawicznych oraz kilkanaście leadów z messengera. Dlaczego dwie formy leadów? Dlatego, aby z czasem wybrać tę korzystniejszą, tj. przynoszącą więcej jakościowych kontaktów.
Pierwszy tydzień zaowocował wykupionymi usługami u naszej Klientki na kwotę ponad 5-krotnie przewyższającą nasze wynagrodzenie w połączeniu z budżetem reklamowym.
Po ok. tygodniu naszych działań zrobiliśmy statystyki z pozyskanych kontaktów, których trafność szacujemy w okolicach ~70% osób. O co chodzi? Chodzi o to, że w pierwszej testowanej kampanii ~30% kontaktów pomimo zainteresowania nie mogła zdecydować się na usługę, z uwagi na swoją lokalizację. Po analizie okazało się, że target naszej reklamy zakładał część Warszawy – gdzie “łapane” były również osoby z innych części Polski.
Pomimo tego, że 70% to dalej dobry wynik, postanowiliśmy zaczarować. Finalnie udało się uzyskać trafność na poziomie niemal 100%.
Pod koniec miesiąca mogliśmy pochwalić się wynikiem ponad 200 kontaktów przy średnim koszcie 13,19 zł za 1 leada.
Fun fact: Z uwagi na tak dużą liczbę pozyskanych leadów, kilka dni przed zakończeniem miesiąca zmuszeni byliśmy chwilowo wstrzymać kampanię, ponieważ przy takiej ilości Klientka nie była w stanie na bieżąco kontaktować się zainteresowanymi.
Pozyskani klienci
Realizowane kampanie zapewniły naszemu Klientowi ponad 200 kontaktów zainteresowanych usługą w pierwszym miesiącu oraz przyniosły Klientów, którzy zrealizowali usługę w pierwszym miesiącu, zwracając poniesione koszty ponad pięciokrotnie.
Wzrost zaangażowania w komunikacji organicznej
Dzięki przeprowadzonemu audytowi oraz stałej opiece w formie mentoringu dot. działań organicznych, społeczność chętniej angażuje się w publikowane treści na profilach społecznościowych, a co za tym idzie, nasz Klient zwiększa swoje możliwości do pozyskania Klientów bez ponoszenia kosztów w przyszłości.
Budowa rozpoznawalności lokalnie
Grupa docelowa z uwagi na usługowy charakter działalności, to osoby zlokalizowane w miejscowości Grójec +40 km. Poza kampaniami sprzedażowymi, realizujemy również kampanie zasięgowe, dzięki którym w pierwszym miesiącu dotarliśmy do 249 856 osób, generując 416 165 wyświetleń.
200+
Pozyskanych leadów w pierwszym miesiącu
5x
Zwrot kosztów naszej obsługi + kosztów reklam w pierwszym miesiącu
13,16 zł
Średni koszt za wartościowego leada