Realizujemy skuteczne kampanie w całej europie

Marketing dla Bąbelek Car Detailing

Współpraca od: Kwiecień 2024 Współpraca do: Nadal trwa

O współpracy

Bąbelek Car Detailing to studio detailingowe pod Warszawą, świadczące usługi pielęgnacji oraz zabezpieczania pojazdów. Pani Agnieszka (właścicielka) zgłosiła się do nas, ponieważ potrzebowała wsparcia zarówno w zakresie rozwoju mediów społecznościowych oraz pozyskania leadów na usługi z zakresu zabezpieczania aut folią ochronną PPF.

Na początek wykonaliśmy audyt prowadzonych dotąd działań i przygotowaliśmy dokładny plan na kampanię. W planie uwzględniliśmy dokładną strukturę kampanii, budżet reklamowy, formę (cel) kampanii, grupę docelową, scenariusze oraz treści reklam.

Z uwagi na naglący czas jak i budżet, plan zakładał przygotowanie przez Klientkę i przesłanie nam odpowiednich materiałów wideo oraz zdjęć. Tutaj trzeba pochwalić Panią Agnieszkę, ponieważ dostarczyła nam naprawdę dobre materiały, tj. nie tylko dobrej jakości ale i zgodne z przesłanymi scenariuszami. Kampanie sprawnie przygotowaliśmy, skonfigurowaliśmy i opublikowaliśmy. Efekty naszych prac opisujemy niżej.

Zakres

  • Audyt profili społecznościowych
  • Audyt konta reklamowego
  • Opracowanie planu marketingowego
  • Kampanie online w sieci Meta
  • Mentoring w zakresie obsługi profili SM
  • Scenariusze, treści, montaż wideo, retusz zdjęć, grafiki

Efekty

Nic lepiej nie opisze efektów niż liczby! Pierwsza (niecała) doba przyniosła nam dokładnie 26 leadów z formularzy błyskawicznych oraz kilkanaście leadów z messengera. Dlaczego dwie formy leadów? Dlatego, aby z czasem wybrać tę korzystniejszą, tj. przynoszącą więcej jakościowych kontaktów.

Pierwszy tydzień zaowocował wykupionymi usługami u naszej Klientki na kwotę ponad 5-krotnie przewyższającą nasze wynagrodzenie w połączeniu z budżetem reklamowym.

Po ok. tygodniu naszych działań zrobiliśmy statystyki z pozyskanych kontaktów, których trafność szacujemy w okolicach ~70% osób. O co chodzi? Chodzi o to, że w pierwszej testowanej kampanii ~30% kontaktów pomimo zainteresowania nie mogła zdecydować się na usługę, z uwagi na swoją lokalizację. Po analizie okazało się, że target naszej reklamy zakładał część Warszawy – gdzie “łapane” były również osoby z innych części Polski.

Pomimo tego, że 70% to dalej dobry wynik, postanowiliśmy zaczarować. Finalnie udało się uzyskać trafność na poziomie niemal 100%.

Pod koniec miesiąca mogliśmy pochwalić się wynikiem ponad 200 kontaktów przy średnim koszcie 13,19 zł za 1 leada.

Fun fact: Z uwagi na tak dużą liczbę pozyskanych leadów, kilka dni przed zakończeniem miesiąca zmuszeni byliśmy chwilowo wstrzymać kampanię, ponieważ przy takiej ilości Klientka nie była w stanie na bieżąco kontaktować się zainteresowanymi.

Pozyskani klienci

Realizowane kampanie zapewniły naszemu Klientowi ponad 200 kontaktów zainteresowanych usługą w pierwszym miesiącu oraz przyniosły Klientów, którzy zrealizowali usługę w pierwszym miesiącu, zwracając poniesione koszty ponad pięciokrotnie.

Wzrost zaangażowania w komunikacji organicznej

Dzięki przeprowadzonemu audytowi oraz stałej opiece w formie mentoringu dot. działań organicznych, społeczność chętniej angażuje się w publikowane treści na profilach społecznościowych, a co za tym idzie, nasz Klient zwiększa swoje możliwości do pozyskania Klientów bez ponoszenia kosztów w przyszłości.

Budowa rozpoznawalności lokalnie

Grupa docelowa z uwagi na usługowy charakter działalności, to osoby zlokalizowane w miejscowości Grójec +40 km. Poza kampaniami sprzedażowymi, realizujemy również kampanie zasięgowe, dzięki którym w pierwszym miesiącu dotarliśmy do 249 856 osób, generując 416 165 wyświetleń.

200+

Pozyskanych leadów w pierwszym miesiącu

5x

Zwrot kosztów naszej obsługi + kosztów reklam w pierwszym miesiącu

13,16 zł

Średni koszt za wartościowego leada

Wyniki kampani

Skontaktuj się z nami





    Skonsultuj z nami marketing
    (function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-WPSRX5CX');
    !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '117026675658011'); fbq('track', 'PageView');